Skåningen

Träning, livet och resor.

lördag..

Kategori: vardag

Valborg.... säger bara Björkaloge ! Herregud.
Igår firade vi av Kvant eller hur man nu säger, hon åker till Magaluff på måndag för att säsonga där, är riktigt avvis på henne. Det blev käk på B2 sedan stack vi alla hem till Emelie och festade.
Jag och Steffi skulle inte alkolisera igår men det blev liet dricka iaf.. Men jag mår bra nu så de är inga problem.

Mamma, pappa och David stack nyss till krykan, kusin Emma ska konfermeras.
Men jag har bestämt mig för att jag kommer hem till dom efter kyrkan.
Jag har lite att fixa inför kvällen.
Ikväll är det Glitter & Glamour fest och jag känner mig helt oförbered.
Måste på något sätt lyckas få ihop dagen bra.
Först ska jag duscha och fixa håret, sedan blir det väl ombyte ett för dagen.
Sedan får jag väl lämna kusinernas hus för att köra hem och byta om till G&G kläderna.
Sedan ska Steff och jag hem till Lollo som ska sminka oss.
Och allt detta skall hinnas innan 18.07 då festen börajr i trollsjön.
Mer vet vi inte..  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: