Skåningen

Träning, livet och resor.

Krogsväng och mors dag..

Kategori: vardag

Igår var det Krogsväng i Elsöv, riktigt roligt, min allra första till och med.
jag är sjukt nöjd över att det blev så trevligt. =)
Idag har vi mest slappat på Grappa i solen, sjukt varmt ute idag, sedan följde jag med Dempa hem till hans päron och käkade en god mors dag middag.
Halkade in där på ett bannan skal och fick massa grillat och gott.
tack för det familjen Carlsson. =)
Sedan avslutade vi hemma hos Sanna med 2 runder kubb spel.
Kunde ju inte fira med mamma och pappa eftersom dom har övergett mig och åkt till Ungern. TACK!
Hur fan ska jag nu klara mig?
Vem ska laga min frukost?
Mina matlådor?
Min kvällsmat?
Vem ska tvätta?
ABUUU!! Så kasst av dom ..

Ska gå ingenom alla bilder jag lyckades ta igår, blev typ en sisådär 250 bilder eller något.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    han längst ner till höger är rätt snygg elleeeeer????

    2009-05-31 | 23:07:31
  • Malin säger:

    Hej, det var jag som skrev och fragade om IOS. Tack sa mycket för svaret. =) Undrar bara ocksa vilket flygbolag ni flyger med ner. Och du skrev att ni mellanlandar i München, men vart flyger ni fran München sen? Vore jättesnällt om du svarade.

    2009-06-01 | 15:56:50

Kommentera inlägget här: