Skåningen

Träning, livet och resor.

herrejisses vilken seg dag

Kategori: vardag

kan ju säga så att jag jobbade mina första timmar halvt bakis idag.
Jag som icke skulle dricka igår, blev "jag tar några öl" till FULL!
men skoj hade vi, riktigt kul, Illir och David hade fixat sluten fest på B2, kanon kul.
Hemma halv 4 i natt, råkade försova mig och vakande av panik 09.05, skulle börja jobba 09.30 i Höör, kom på att jag glömt jobbe nycklarna hemma hos mamma och pappa, fick köra inom snabbt som bara den. Lämnade Eslöv 09.15....
Jag hann, var väl 3 minuter sen så det va bra jobbat av mig

Ska starx käka lite mummsigt, sedan ska jag börja packa, åker ju till Kroatien imorgon, ska bli riktigt skoj.

Kanske blir mys med girlsen ikväll också.


27 °C Aktuellt: Delvis molnigt
Vind: SO - 3 m/s
Luftfuktighet: 37 % tors
Klart
28 °C | 14 °C fre
Delvis soligt
28 °C | 14 °C lör
Risk för regn
28 °C | 11 °C sön
Mestadels soligt
29 °C | 15 °C

sådär ja, varmt och skönt ska vi ha de...

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej,

    Jag läste pa din blogg att ni ska till IOS och tänkte aka tag dit. Hur mycket brukar tagbiljetter kosta och vilka bokar ni med? Vore jättetacksam för svar! =)

    2009-05-23 | 21:13:06

Kommentera inlägget här: