Skåningen

Träning, livet och resor.

tillbaka till tonåren

Kategori: vardag

herrejisses vilken resa tillbaka i min ungdom jag nyss varit med om.
Jag la mig i soffan innan klockan precis hade hunnit slå 19.00
Kollade igenom tv 1000 kanalerna och fastande på tv 100 nordic där en film just skulle börja.
Filmen som började 19.00 var Drömprinsen -Filmen om Em, vilken mysig film. Och det bästa av allt är att denna filmen visades som serie när jag var liten och jag mindes en hel del scener ur den.
men gud vad man kände igen sig i den, från min tid som 14 åring.
Har ni inte sett denna film så se den, super bra.


Från den ena drömprinsen till den andra, Justin Bobby från The Hills, vilken man,
vart hittar man en sådan man?
Så mystisk, så sexig  och så jävla SNYGG!
grrrraw.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: