Skåningen

Träning, livet och resor.

söndag..

Kategori: vardag

söndag kväll och jag ska starx nänka mig i soffan för att kolla på Wipe out eller vad det nu heter.
lagfesten igår var himla rolig, nästan lite synd att vi drog in till Malmö när vi hade så skoj som vi hade.
Lekar lektes, Dajan, Karina och jag fick tävla om vem som kunde jucka bäst, Karina "morsan" vann, afsrt jag var tippad på att vinna, dåligt av mig där, får öva bättre..
Jag fick pris som årtets mest uyvisade,, ovanligt.. Lyckades med det 2 år i rad i Norrköping också, sån buse jag är.

Inne i Malmö hamnade vi på Buddah, trevligrt ställe, men alla vi var trötta och hade ont i fötterna, jag gjorde premiär att gå barforta detta året, hade så jäkla ont att skorna åkte av när vi skulle till BK och käka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: