Skåningen

Träning, livet och resor.

lördag igen.

Kategori: vardag

personalfesten igår var väldigt trevlig, hur skönt smo helst att bada med endast ljuset från poolernapå, vattenrutschbanorna åktes gång på gång.
Himla trevlifr, tog tåget tillbaka till Eslöv 00.45 och hamnade på tre kornor med blött hår och trött.
Gjorde Kvant och Dempan sällskap till klockan 02.00
Dagen idag har varit seg, har hunit sola iaf och sen har det bara varit soffan och tvn, Life of Ryan har gått i några timmar nu, så snygg han är och vilket liv.

Får väl ta och hoppa in i duschen snart och börja förbereda mig inför kvällens lagfest, jag är så galet trött nu så jag vet i fasiken hur jag ska orka med kvällem fest..?
Kvart över 6 blir jag hämtad sen är det bara till att börja, om vi ska in till Malmö ikväll också så är jag inte hemma förrän typ halv 7 imorgon bitti. yeeaj.

Kamrean är ladda och det ska fotas hej vilt ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: