Skåningen

Träning, livet och resor.

ko-skit.

Kategori: vardag

det börjar lukta ko skit utomhus, det betyder VÅR!!  =)

Imorse vakande jag av ren och skär panik, trodde att jag hade försovit mig, för när jag kollade på moiblen tyckte jag att det stod 06.36, rusade ut i köket och där stod mamma " vad gör du uppe redan?" Jag kollade på köksklockan som visade 06.00. JAJA lika bra att gå upp så jag hann med frullen.

Min tränings coach Micha kom inte till träningen idag, och igår kunde han inte heller. Men jag va duktig igår och körde kondis och idag körde jag stenhårt med fria vikter.
Jag är riktigt imponerade över mig själv att jag ens över huvudtaget rör på mig nu vi har uppehåll från handbollen.
men som sagt beach 09 here i come!

Är riktigt slut både i hvudet och kroppen, tur att jag är ledig imorgon

Kommentarer

  • Elin Ö säger:

    Tack! o du ä ju superduktig som tränar o står i! Hoppas du har d bra!!

    Kram

    2009-03-31 | 22:13:28

Kommentera inlägget här: