Skåningen

Träning, livet och resor.

klockan är snart..

Kategori: vardag

jaha då närmar sig klockan 14.00 och här sitter jag i mys pyamas, nyss druckit upp mitt frukost kaffe och är allmänt slö.
Vakande dock för ett tag sen, redan 11.30 men jag har legat i soffan och kollat på film och bara tagit det sjukt lugnt.
Vad ska jag göra idag då?
Kanske ta en sväng till lägenheten och kolla hur den mår?
Fixa med lite räkningar som ska sorteras in i en pärm, se om jag fått kallelse från tandläkaren i Eslöv om att dra ut tänder?
Hmm skulle varit skoj att åka och shoppa?
Fast jag borde spara på pengar..

Nästa helg åker jag till Norrköping.. weeei, hoppas på fint väder så man kan gå på stan och njuta, träffa alla vänner och bara vara glad.
Måste styra upp min outfit till maskeraden som jag ska på i Norrköping..

Kommentarer

  • jeffe säger:

    ska bli galet roligt den 21 mars :D superkul att du kommer då också!

    2009-03-11 | 17:58:54
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
  • jeffe säger:

    ja, det är väl tänkt att det blir utgång efter men som vi kommer ihåg efter ditt avskedspartaj så är man inte superpigg efter en 6 timmar lång "förfest" :P får se hur jag gör, om jag är död eller inte.. ska kolla b-lagsmatchen dagen efter och sen är det ju landskamp också :)

    men jag antar att du, och säkert många andra, är taggade för utgång efter ;)

    2009-03-11 | 19:55:08
    Bloggadress: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: