Skåningen

Träning, livet och resor.

HLR utbildning

Kategori: vardag

jaha då var man hemma i Eslöv igen efter 4 nätter ute hos Jannike och Mark.
Har haft det super bra där.
Men hemma är ändå alltid hemma, man på jobbet fick en Hjärt-och lung räddnings utbildning, vi fick även lära oss hur en "deff" (hjärt starter) fungerar.
Riktigt bra att få lära sig.
HLR har man ju gjort förr men att upprepa sånt här är kanon viktigt och bra.
Rekomenderas till alla, man vet aldrig när en olycka är framme.

Skulle nyss boka mina biljetter till helgen då jag ska till Norrköping, men tror ni det funkade? NEJ! Störigt när man har hittat en billig biljett. Det blir bilfärd upp med Emil sedan får jag ta tåget ner själv.
Får testa igen lite senare.

imorgon är det dax att åka in till tandregleringen i Lund igen, nu börjar det hända saker (hoppas jag). Skriver mer om mitt besök imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: