Skåningen

Träning, livet och resor.

förföljda av landslaget..

Kategori: vardag

handbollslandslaget (herrarna) är i Norrköping för att dom ska spela match här imorgon.
Igår stötte först Ewe och jag på Palicka, Doder och Arienus. Jag känner Palicka sedan skånelagstiden så vi snackade lite skit med honom. Ewe  tyckte detta var super nervöst. haha..
Sedan igår kväll när Johanna och jag var och käkade middag så gick alla herrrna förbi, sedan stötte vi på dom på stan, och sen igen inne på SF (bio) där jag än en gång snackade med Palicka.
Johanna och jag gick för att ta en öl på O´laerys och ett tu tre så kom Staffan Olsson, Ola Lindgren och en annan snubbe in där och satte sig brevid oss och tog en öl.
Najs..

Det blev en oplanerd utgång igår kväll med Jocke och Stefan. Först Palace men där va det dött på folk så vi stack till Otten, hade blivit riktigt fint där inne efter deras renovering.

Kom nyss hem från mässhallen där jag kollat  handboll mellan NKIK och AIK, jag fick äran att plocka ut matchen lirare. NKIK vann stort.
Ikväll är det 18 års fest / Maskerad, kameran är laddad.
Kommer bli super skoj att festa med alla handbolls tjejerna.
Nu kommer väl Karin in genom dörren vilken sekund som helst, hon har ju varit i Göteborg men snart anländer hon, min andra hälft.. =)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Det är ju jäkla tur att du förskönade allt lite;)

    2009-03-23 | 16:42:03

Kommentera inlägget här: