Skåningen

Träning, livet och resor.

en förändring tack!

Kategori: vardag

Vad ska jag ta mig till?
Jag måste ha en förändring i mitt liv och det är snabbt.
Känner bara att det är dags att byta jobb eller börja läsa eller vad som, man blir ju helt knäpp i skallen av att vara på badet dag ut och dag in, timme efter timme.
orkar inte!
Måste göra något nytt nu!

Allt blev ju inte bättre av att mamma igår sa lugnt och fint..
 "ska vi sälja din lägenhet?"
Är fortfarande lite smått chockad över att hon sa så.
Om jag nu skulle flytta tillbaka till Norrköping, vad ska jag då göra?
Måste ju hitta jobb, eller ska jag söka någon utbildning.
Sjukt svårt detta

Kommentarer

  • Karin säger:

    Du är en rastlös själ du. Hur länge har du jobbat på badet din knasboll? Kommer du till Norrköping får inte tröttna efter 6 månader!!! Om du börjar plugga kanske du får mer variation i livet ;)

    2009-03-04 | 22:14:48
  • calle T säger:

    mjau

    2009-03-05 | 17:19:18
    Bloggadress: http://carltaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: