Skåningen

Träning, livet och resor.

det artar sig.

Kategori: vardag

dagens besök hos tandregleringen var positivt. Vi pratade om kostnaderna, och om hur hon tänkt fixa mina tänder.
Om jag ska dra ut 4 tänder, eller slipa ner några så att de blir mer plats.
vi beslöt oss för att dra ut 4 för det blir nog bäst.
Sedan fick jag kolla på olika tandställningar.
Sist jag va där så tyckte jag hon sa att vit porslin kostade 15 000 kr extra per käke, men idag sa hon 1500 kr för överkäken, så det beslöt jag mig för att ta.
Sjukt najs, så om 6 veckor har jag en ny tid och då ska dom sätta in tandställning på min nedre käke.
Galet! =)
Men vill man vara fin får man lida pin.
Nu får jag bara invänta kalleles från Eslövs tandvård om att dra ut tänderna.

sen måste jag bara kritisera Pressbyrån i eslöv, jag stack in där för att växla en hundring så jag kunde ha parkerings pengar i Lund, killen i kassan frågade
ska du ha dom till solning?
Nä till parkering svarade jag då.
Nä då får du inte växla
?!?!?! URSÄKTA! Det var det dummaste jag nånsin hört.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hhahaha vilken nörd den där killen va! va kul snart får du tandställning :D

    2009-03-03 | 13:28:54

Kommentera inlägget här: