Skåningen

Träning, livet och resor.

datum är satt!

Kategori: vardag

oj oj oj, nu är det verkligen på gång, har fått mina 2 tider för utdragning av tänder, har fått tiden för insättning av rälsen, vad har jag gett mig in på? hihihuhu, men det kommer ju bli sååååååå fint sen..

Ännu en gång hade det kommit post från Skattekontoret i Norge, asså de var ju typ 3 eller är det 4 år sedan jag bodde där?
En jäkla mass klödd (läs: problem), men nu har jag varit inne på hemsidan för att betsälla en ny pinkod, det verkar som om jag har 2500 norska kronor kvar på mitt norska bank konto, ahh jag fattar nada, men jag ska försöka fixa det denna gången. Det har varit pappa som tagit hand om det hela hittills, men han är inte lika bra på norskan som jag, lite ringrostig är jag allt, men jag förstår det mesta.

Nä om man skulle ta sig en kopp kaffe nu kanske? YES! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: