Skåningen

Träning, livet och resor.

19 000 kr...!

Kategori: vardag

fy fan. det blev en liten fest kväll med Freed igår, alltid lika trevlig, känns bara förjävligt att man förstör sin nyttiga vecka som jag haft, men men, får ligga i hårdare veckan som kommer =)
Fick hem skattepapperna igår, det var mindre skoj, ska betala tillbaka nästan 19 000 kr, ja ni läste rätt, 19 000 kr! MOTHER FUCKER!!! fatta så skakig jag blev, ringde hem och pappa bara skrattade först och sa att de måste vara fel.
Sen rindge han upp efter sen stund då mamma kommit på att det blivit så mycket eftersom vi sålde en fond när vi köpte min lägenhet.
Så det blir inte jag som betala alla dessa kronor.
Men ändå, fatta så sjukt!
Det är ju inte ens en månadslön.


Nä nu ska jag köra, det blir utgång ikväll och mina naglar är målade i neon grönt. ME LIKE!
Kameran är med, så bilder kommer.


Bästa kusin Nagy & jag igår.
Nä in i dimman nu, skepp och hoj!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: