Skåningen

Träning, livet och resor.

omöjlig sjukgymnastik..

Kategori: vardag

var hos Hans Peter (sjukgymnast) förra veckan för att kolla upp min knän som jag haft ont i.
Han kom fram till att mitt högra bakre korsband har varit uttöjt men eftersom vi inte kört så mycket handboll på senaste så har det lyckats dra ihop sig igen och stärkts.
Fick en massa övningar som jag ska göra typ varje dag.. Har jag gjort det än? EHH NEJ!
Fick nyss lite panik över detta och försökte utföra några av övningar.
För det första: jag ska försöka komma ihåg hur övningarna går.
2: hans ritningar och noteringar är omöjliga att fatta/tolka
3: jag måste vara JÄVLIGT svag för det gick inte.

får nog köra det i hallen imorgon med lite redskap som jag behöver.
SJUKT TRÅKIGT!!!
Men om jag vil ha hela knän så är de bara att börja jobba...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: