Skåningen

Träning, livet och resor.

nu ska ni få höra...

Kategori: vardag

oj oj jag har inte hunnit blogga.
Nu ska ni få höra kära vänner.
JAG HAR FLYTTAT TILL MIN LÄGENHET!
Kryss ( X ) i taket....!
Igår var det STUDENT -09 i Eslöv.
Macke vår lilla "broder" ( Hannas lillebror, men vår bror också, TYP) gick ut igår.
Hanna och jag var med på flaket med 10 killar som gått ut bygg.
Sjukt skoj var det, ett jäkla drag och jag ville bara flyttas tillbaka i tiden och göra om min student igen.
grr fick gåshud kan jag lova.
Markus och Tobbe pumpade ut musik från 4 sjukt stora högtalare, man kunde inte snacka normalt utan vi fick skrika för att höra varandra.
RIKIGT SKOJ!
Sedan blev det gille (läs:fest) och till slut hamande vi på Jägers.
jag kände mig RÄTT gammal där, men jag dansade loss ändå.
Kom hem 04.00 i natt och gick upp 07.00, de ni..

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Har väntat på en uppdatering :) Pannbandet är inte bloggmaterial eller hahahah pusss på dig

    2009-06-06 | 00:16:23

Kommentera inlägget här: