Skåningen

Träning, livet och resor.

nu längtar jag...

Kategori: vardag

läste nyss igenom ett mail från Sports Camp som kom ut till oss som är instruktörer där.
Kan inte fatta att jag fortfarande tycker det är så skoj.
Det är ju ännu roligare för mig nu när jag bott i Norrköping 2 år också, känns som att komma hem igen.
Ska bli så grymt skoj att träffa alla..

Ledig imorgon då ja, kan det bli bättre än en långhelg? SVAR NEEEEEEEEEJ =)

Har haft huvudvärk halva dagen och funderar på att krypa till kojs strax, har en hel del att fixa morgon innan det bär av till Minnas student.
Måste hem och hämta match kläder, köra och läman en klänning till famor som hon ska sy upp, hon vill säkert fika lite då såklart-
Sen skulle jag behöver utföra några ärende också.
och med tanke på att jag lär sova fram till 1-2 tiden så blir de lite tid över
jaja det löser sig säkert..

Kommentarer

  • Frejd säger:

    för mig jag hörde att du ska jobba vecka 1(?).. isf ses vi, för jag jobbar också då, skuggan fick återbud så jag hoppar in vecka 1 och 2 :)

    2009-06-11 | 23:25:18

Kommentera inlägget här: