Skåningen

Träning, livet och resor.

löpträning med herrarna..

Kategori: vardag

Vår tränare och herrarnas tränare slog ihop våran löpträning idag, aaapuuh.
Jobbigt men skoj. Man puschadestill 1000 vi sprang med dom.
Dum som jag var så körde jag och Måns tävlings intervaller tillsammans.
10 st, 100 % på 40 m.
Kan lova er att det är skillnad att tävla mot en kille än en tjej, men jag hängde på gott och väl.
Skoj.

Blev en kvälls runda på Grappa också, ovanligt va.

Fam vad det är svårt att gå och lägga sig när det är så ljust ute.


Det här är Dempan mina vänner, han är singel och super go.
sugen? Ring mig.
Jag är hans pimp.
;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det va Kakan som tyckte dempan va snygg ;)

    2009-06-01 | 22:53:11
  • Anonym säger:

    han såg riktigt bra ut:P

    2009-06-04 | 13:29:51

Kommentera inlägget här: