Skåningen

Träning, livet och resor.

funderar..

Kategori: vardag

sitter här i soffan med en iskaffe, kollar runt på internet, lägger upp bilder på facebook och FUNDERAR!
Fick precis veta en sak som skulle kunna göra det jävligt mycket lättare för mig om jag skulle vilja flytta tillbaka till Norrköping?
Men ja.. jag får väl ta ett snack (kanske ett bra snack) med mamma och pappa.
Dom himlar ju bara med ögonen varje gång jag nämner Norrköping.
Och det kan jag lova er att det är jätte jobbigt.
Varför inte bara lyssna på mig och förstår hur jag känner? BLÄÄ!
Men detta kanske kan få dom att fundera....?
jaja jag vet inte så mycket själv heller, det ända jag vet är att jag trivs enormt bra i Norrköping, men vart det slutar vet man aldrig.. =)


Grillkvällen igår blev super mysig, som vi skrattade. Riktigt skoj, sådana kvällar bör göras oftare, iställer för att festa alltid kanske? =)

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Vad skulle göra det lättare undrar vi? =)

    2009-07-02 | 11:16:49
  • Kakan säger:

    Vad skulle göra det lättare undrar vi? =)

    2009-07-02 | 11:16:57

Kommentera inlägget här: