Skåningen

Träning, livet och resor.

där sket det sig.

Kategori: vardag

skulle vara hos tandläkaren i Lund 07.45 imorse och få tandställning på övre käken.
När jag väl kom in dit så sa dom att tandsköterskan som skulle ha hand om mig var sjuk..
LÖNT att jag åkte in då, är inte dagens modernigheter så pass bra utvecklade att dom skulle kunnat skicka ett sms eller ringt?????
Riktigt irriterande.
Fick en ny tid nu, och fan ta dom om min sköterska är sjuk då!

Ikväll blir det grillning med tjejerna i Rövarkulan, ja jag vet, världens fulaste namn men det är mysigt där. En bäck som går och fint natur så det blir nog kanoners.. Har inte varit där sedan jag var liten och då fastande jag i en djup lerpöl och mamma oh pappa fick panik, haha, mins det så väl..
Underbart väder ute så varför sitta hemma då lixom?

På måndag kommer vi åka till Liseberg, där har jag inte heller varit på många år, ska bli sjukt skoj.
Vi gav ju det som studentpresent till Macke, så here we go...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: