Skåningen

Träning, livet och resor.

wooops

Kategori: vardag

igår kväll fick jag sms från Nicola, en vän som jobbar på Grappa.
"hej gumman,chefen öppnar för dig imorgon så du kommer in halv 10. Hoppas det går bra, kram N."

???? WHAT? Tänkte jag, och hjärnan började jobba som bara den och någonstans kom jag på att hon frågade mig om jag kunde jobba idag för hon skulle iväg.
Tror hon frågade för 3 veckor sen, jag sa JA och skrev inte upp det.! SMART!
Så idag har jag jobbat själv på lunchen från halv 10 till nu halv 5.
Det gick bra, allt sitter i ryggraden, inga problem. Kul med extra pengar på kontot ju.

Jag stack ändå ut igår, det blev Veluté, riktigt skoj. Live band och massor med folk. BRA drag.


Det blir kvälls mat hemma hos mor och far idag, sedan blir det mys med tjejerna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: