Skåningen

Träning, livet och resor.

woooohhoo

Kategori: vardag

antligen ar vi i varmen.
hade totalt glomt bort att det fanns gratis internet pa hotellet.
Igar gick vi ut, vi var sjukt snygga i vara ios linnen. hade grymt skoj,alla var bra dragna.
Tror Jeffe och jag fick i oss minst 10 tequilla var igar, dom ar ju sa billiga.
najjs.
Ska val snart ga upp  pa rummet och sova en liten napp.
Sedan ar det bara att ladda om for annu en fest kvall.

Jag har hittat min man, han hyr ut alla vatten leksaker  och kor baten vid stranden.
Jag fick aka med honom i baten idag for att  2 tjejer ville bli fotade nar dom akte en vattenleksak.
HAN E MIIIIIIIN MAN!
Fran australien, grr, vi ska gifta oss fast det vet han inte annu

take care

Kommentarer

  • corre säger:

    tjena cilla! haha har ju varit i dina hemtrakter, så har ju inte ahft ngn tid ;) men lovar att juag ska skärpa mig!



    allt bra med dig? ;)

    2009-07-20 | 16:46:31
    Bloggadress: http://corneliagillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: