Skåningen

Träning, livet och resor.

sjukt jävla skoj =)

Kategori: vardag

Mias och min tripp till Åhus blev verkligen lyckad.
Vi slog upp vårat tält, gick ner och käkade sjukt god fisk och delade på en flaska rosévin.
Sedan gick vi tillbaka till tältet och drack mera vin.
Vi hade ingen anning om vad som väntade oss så vi beslöt oss för att åka in till Kristanstad.
Hamnade på Teaterbaren där vi mötte upp Sandra och grabbarna från Eslöv.
Sandra och jag skulle gå på toa och korsar dansgolvet, och där tar någon tag i mig och vem är inte det om Ringberg från Norrköping. Linus var också där.
RIKIGT glad blev jag att träffade dom.
Vi dansade järnet och hade skoj.
Visste ju att dom skulle till Åhus och spela beachfotboll men inte att dom skulle ut i K-stad.
Jag hade riktigt skoj.

Imorgon är det dax för nästa tripp, fast till Göteborg, vi stannar där till på onsdag för vi ska gå på Tisdagsklubben i Gbg.
Kommer nog blir sjukt skoj!

Bilder från igår..

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hejhej!

    Det är bara bra, själv?

    Nae har varit bortrest i helgen, så nu har jag inte hunnit prata med någon. Sist jag gjorde det så hade han dubbelsidig lunginflamation, andades lite själv & dom hade inte hittat nåt fel på hjärnan än..

    2009-07-05 | 22:50:13
    Bloggadress: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: