Skåningen

Träning, livet och resor.

msn möte 11.00.

Kategori: vardag

Det blev aldrig någon löprunda igår, kasst av mig.
Satt nere hos Kvant i glasskiosken där hon jobbar och slappade några timmar.
Mats från Grappa ringde mig vid 18.00 och frågade om jag kunde hjälpa till på Grappa några timmar.
Så jag gick raka vägen in där, osminkad, ,med flippflopps helt oförbered.
Men det gick bra, jobbade 3 timmar sedan klarade Emelie sig själv.
Det blev film mys hemma hos Kvant sedan.
Vi såg på TAKEN.
OJ  OJ OJ jag säger bara SE DEN! Fy fan vilken film. Det gjorde ju ont i hjärtat.

Idag regnar det och vi ska ha msn möte kl 11.00 för att komma överens om vad vi ska göra idag.
Sanna, Freed, Kvant, Dempan och jag är nämligen ledig idag, så något måste vi ju hitta på.

EN VECKA kvar till IOS nu!





Blöta efter en Colorado åktur på Liseberg.
fr.v: Jag, Sanna, Hanna, Macke, Freed, Fanny, Dempan och Emma

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Nae det kan inte vara lätt att bara flytta iväg sådär när man träffat massa nya människor som man trivs med.



    Aa han har verkligen haft änglavakt!

    Kram

    2009-07-10 | 14:58:24
    Bloggadress: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: