Skåningen

Träning, livet och resor.

min DAG idag!

Kategori: vardag

idag är det min födelsedag. 23 år. shiiit.
Dagen började i Lund, fick tandställning i övre käken, hon var nära på att sätta på en vanlig istället för en i vitt porslin som vi beställt OCH betalat för.
Lite dålig koll har hon allt den där sköterskan.
Men jag fick den till slut och den syns inte mycket alls, så jag rekomenderar det till alla som ska skaffa tandställning.

Sanna, Hanna och Kvant hämtade upp runt 10.00 så åkte vi till Lomma Beach.
Steffi, Moa och Anna var också där, och sen kom Caster oxå förbi och joinad oss.
Mycket trevligt.
Är BRA BRÄND kan jag lova er..

Ikväll blir det utgång i Helsingborg, det är inte ofta vi går ut där så jag hoppas det blir sjukt skoj.
NÄ om man skulle börja fixa till sig?


GRATTIS PÅ MIG SJÄLV! Stora tös.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: