Skåningen

Träning, livet och resor.

massor att stå i idag.

Kategori: vardag

idag kännns det som om jag har sjukt mycket att göra.
Måste åka och växla pengar, fixa större minneskort till kameran, köpa ny foundation på Make up Store, inom apoteket och ladda upp med saker och allt dteta får jag göra i Lund.
Freed ska hinna köpa en ny mobil där i mellan också.
Jag måste väl börja packa.
HInna fika med Merita...
Träffa Ia också.

Imorgon ska jag till Åhus och kolla på kusinerna som spelar beachhandboll, sen kanske utgång på kvällen i Malmö.
Jag vet inte än om jag åker till Norrköping på onsdag eller torsdag.
Och innan dess måste resväskan vara färdig packad.

=) Det löser sig nog.
Nu ska jag göra en kanon god frulle och sedan få tag i Johanna så vi kommer iväg i tid.


IOS PÅ FREDAG


Kommentarer


Kommentera inlägget här: