Skåningen

Träning, livet och resor.

jag har ångest!!

Kategori: vardag

asså hur kul är det när man vaknar upp och har ångest för att man inte har tränat på 2-3 veckor?
FUCK!
Måste verkligen ut och springa idag, OCH jag måste göra mina rehab övningar, som jag helt och hållit typ "glömt" att göra.
AHHH!

jaja..
Göteborg var super skoj.
Vi var på Liseberg i 12 h och jag kan lova er att vi var bra trötta efter det, men skoj hade vi. Åkte allt gjorde vi.
Man kände sig nästan bakfull när man steg upp i tisdags.
Sedan i tisdgas blev det först stan, sedan förfest och en runda in till Fanny på hennes jobb, Hard Rock Cafe och till slut blev det Tisdagsklubben.
Var hemma halv 6 i onsdags morse..

Men trevligt har vi haft det.

Nä om man skulle svira om till löparkläderna nu?

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Låter bra det :) Var väl år & dar sen man såg dig sist..



    Jadå, nu ser det bra ut. Han är vaken och så & är klar i huvudet så som det ser ut nu kommer han bli bra igen, så får hoppas på det :)

    Kram

    2009-07-09 | 14:53:41
    Bloggadress: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: