Skåningen

Träning, livet och resor.

hemma igen :(

Kategori: vardag

jaha då är vi hemma i Sverige igen, kom till Stockholm igår vid halv 12 tiden, sedan åkte vi till Norrköping.
har sovit hemma hos Iccan inatt, sov 12 h, riktigt sliten kan jag lova er alla.
Men guud vad jag saknar Ios.. Bästa resan någonsin, har lärt känna så mycket folk där i år, massa nya vänner.
Kriss verkar vara sugen på att komma till Skåne nästa helg, men vi ska på träningsläger i Sävsjö, kanske får bli nästa helg?
Sjukt najs, tror att jag har fått nya vänner för livet.. Riktigt goa grabbar dom dära. BFF.♥

Tar tåget tillbaka till Skåne idag vid halv 4, så jag är hemma i Eslöv  ikväll.
Jag känner mig fan inte brun någonstans alls, riktigt tråkigt, på Ios kände jag mig brun. ABUU!! =(

Min kamera har typ gått sönder verkar det som, men vi testade så att minneskortet fungerar iaf och det är en jäkla tur för jag har tagit över 800 bilder!!!!
Hoppas jag får rätt på det hemma sen ikväll..


Ylva, Karin och jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: