Skåningen

Träning, livet och resor.

ett sista inlägg då...

Kategori: vardag

väskan är färdig packad, 17, 2 kg väger den.
Ha även packat en liten väska med saker jag kan ha på campen imorgon och på fredag.
Så jag smälter in där också, men den väskan får Steffi ta med sig sedan när campen är slut.
Ska väl försöka sova snart, lite fjärliar i magen har man alltid, då burkar det vara svårt att somna..
Men skoj ska det bli, har tittat igenom fjolårets bilder idag också för att tagga till lite.
Undrar om vi orkar festa varje kväll eller om vi kommer ta det lugnt någon kväll ? Vi får se.
Tror inte jag kommer blogga nu på 2 veckor, men om jag hittar ett internetcafé så lovar jag er en uppdatering nere från härliga ios.



Sköt om er här hemma, lovar att ha det super bra i värmen med alla smaskiga paraply drinkar.

Kommentarer

  • Freed säger:

    Ha det nu så jävla bra min vän.. Kommer sakna dig <3

    2009-07-16 | 14:04:48

Kommentera inlägget här: