Skåningen

Träning, livet och resor.

Dempan jävel!

Kategori: vardag

Så var hans lunar namn och så kallar jag honom idag.
Han ringde mig innan ikväll och frågade om jag kunde följa med honom till ICA för att handla?
Jag fattade verkligen inget men hängde på.
Han kör fram till handikapp parkeringen och där får han sig en rejäl tillsägning av mig " va fan gör du? Backa och ställ dig på en vanlig parkering!!!"
Nej sa han då, han hoppar ut, bokstavligen hoppar ut, tar ett par krykor och jag står där som ett fån??? WHAT?
Det visar sig att han igår kört och krockat med en motorcykel.
Fått en spricka i foten, men han hade ont överallt och brännsår på armbågarna, motorcyklen åkte till skroten så han hade en jävla ängla vakt..


Jag är väl i prinip färidig packad nu, väskan vägde bara 13 kg, jag nöjd med mig själv..
Nu ska jag ta och göra mig en god islatte och bara njuta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: