Skåningen

Träning, livet och resor.

vilken otursdag....!

Kategori: vardag

Malmö var trevligt med Kvant, hittade en del saker till lägenheten. So far so good!
Skulle in på systemet och ladda upp med dricka inför lördagens fest, killen i kassan bad om mitt leg och jag sa "självklart kan du få se de!"
Tror ni mitt körkort fanns i min plånbok? NEJ!!! PANIK PANIK PANIK!!
Det fanns inte någonstans alls.
jaja sa jag och fick gå ut.
Halvt skakandes gick jag ut därifrån och mot parkeringshuset, skulle plocka upp parkeringsbiljetten, tror ni den fanns i min jacka? NEJ NEJ NEJ!
HELVETE tänkte jag, men de kanske ligger i bilen.
NEJ!
Jaha hur fan ska vi nu komma ut stod Kavnt och jag och sa i kör..
Vi tänkte att de kanske fanns ett telefon nummer att ringa nere vid bomen.
Men som tur var så stod där 3 män/killar och arbetade, så jag plockade fram hundögonen och sa "jag har tappat min biljett"
Det är lugnt sa dom och öppnade bomen! =) TACK!

Hemma i lägenheten var mamma och pappa, dom fixade med massa saker, ser bättre och bättre ut nu.
Innan Kvant och jag skulle dra frågade hon "har du satt i örhängna du köpte"  nix sa jag och skulle ta fram dom. Men insåg då att mamma och pappa tagit med sig kassarna hem för att kasta som dom trodde var tomma!
TACK OCH ADJÖ så var örhängen borta..

Nu ska jag gå in på vägverkets hemsida och försöka fixa ett nytt körkort....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: