Skåningen

Träning, livet och resor.

sjukt skönt.

Kategori: vardag

har varit så underbart skönt att var aledig idag, sov ut till klockan var 11.00, käkade frulle och kollade tv, sedan drog jag till lägenheten och hängde in alla mina kläder i garderoben.. (ÄNTLIGEN KLART!!)
Åkte tillbaka hem till mamma och pappa, käkade lunch och lyckades somna på soffan och sov i 2 timmar.
Fattar inte att jag kan sova så mycket som jag gör när jag väl är ledig.
Blir att kolla handbollen med Kvant & Freed i lägenheten.
Hoppas nu dom vinner.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Din blogg har blivit riktigt tråkig att läsa, den var roligare förr =/

    2009-01-26 | 18:46:50
  • Kakan säger:

    du uppdaterar lite för sällan bara :) vi seeeess på l ördag

    2009-01-26 | 21:29:25

Kommentera inlägget här: