Skåningen

Träning, livet och resor.

sänder en tanke till dig.

Kategori: vardag

oj vad kass jag blivit på att uppdatera bloggen, men det är bara för att det inte händer så mycket i mitt liv.
för det förstaSAKNAR jag Norrköping så galet mycket.
för det andra så vet jag inte vad jag ska göra med mittl liv.
Plugga till hösten?
Spela handboll?
jobba?
Hoppas det löser sig med tiden.
för det tredje så vann vi igår borta mot Lysekil (vi åkte 80 jävla mil i en  buss igår) och vi ligger nu på kvalplats!!!!.
för det fjärde så kommer Karin ner i helgen med familjen vilket innebär FEST, Thea och Macke kanske också hänger på. EN GNUTTA NORRKÖPINGS GLITTER i mitt liv och det behövs.
för det femte så skulle älskade mormor ha fyllt 87 år idag♥, jag sänder dig hundra miljoner tankar där du vakar över oss.
OCH för det sjätte så måste jag hinna piffa till min lägenhet med lite "lulu" tills på lördag, hur nu det ska gå till?
.


♥I MISS YOU LIKE CRAZY!!!!!♥

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hej!

    Hur går det med tänderna. Har du fått tandställningen?



    2009-01-27 | 14:33:34

Kommentera inlägget här: