Skåningen

Träning, livet och resor.

jag ska be en bön.

Kategori: vardag

innan jag somnar ikväll så ska jag be en bön. Det är nämligen så att Karins föräldrar har insjuknat i influensan och kan inte köra ner som planerat på lördag. Väldigt tråkigt tycker jag. Krya på er.
Men det jag ska be för är att Karin och Thea hittar billiga sista minuten biljetter imorgon så att dom ändå kan komma ner, det hade varit såååå himla härligt om dom kom.

Jakten på mitt försvunna körkort är nu slut. Ringde till polisen idag men dom hade inte fått in det.
Så jag chansade på att ringa till Herkules (en bar där jag var i fredags kväll)... och ja dom hade hittat upp det där.
RIKTIGT GÖTT! Nu är min rädsla över att ett psyko kanske spårar upp mig och knackar på min dörr en dag borta.. puusst!
Jag får väl ringa vägverket och säga som det är så att jag slipper betala för ett nytt, ens första körkort är ju ändå lite speciellt.


Thea, jag och Karin..
Jag hoppas vi ses på lördag..

Kommentarer

  • kakan säger:

    viiiiiiiiiii hopppas!!!

    2009-01-30 | 00:02:44

Kommentera inlägget här: