Skåningen

Träning, livet och resor.

hade behövt sova..

Kategori: vardag

min lediga dag idag och jag skulle verkligen ha behövt sova ut, men eftersom jag hade tid hos min frisör klockan 9.00 imorse så var det bara att kliva upp.
Skulle bara klippa topparna var tanken, men min fula 1 cm utväxt fick mig att färga utväxten.
Så nu är allt som det ska igen med håret.
Ge det 3 veckor så har jag en svart rand i botten.
Jag är så fruktansvärt sugen på att färga håret mörk brunt och har varit det länge, men jag känner mig själv och vet att jag ångrara mig efter några veckor.
Men tänk så skönt att slippa utväxt...
Vilket problem jag har.

Så vad bjuder dagen på då?
Det blir en tur till Malmö med Kvant, jag ska försöka hitta fina saker till lägenheten. Ännu mer pengar skall slösas.. suck.



Såhär ser jag ut efter mitt besök hos Karro (frisör), kolla det börjar bli låååååångt.

Kommentarer

  • kakan säger:

    ja det va riktigt långt! färga inte brunt du ska va blond ;)

    2009-01-28 | 15:42:01
  • Din Cc :) säger:

    Fan vad har eslöv gjort med ditt hår?

    Sjukligt långt ju, fan vad snyggt batman!!! :)

    2009-01-29 | 19:33:12

Kommentera inlägget här: