Skåningen

Träning, livet och resor.

back om track..

Kategori: vardag

oj det var ett tag sen jag skrev nu, men jag har verkligen inte haft tid.
Vad har jag då pysslat med undrar väl ni?
Jo i torsdags åkte vi upp till Göteborg för att möta Kärra, 19.21, kul tid mitt i veckan..!!
Det hela slutade med en rysare, dom leder med en boll, 10 sekunder kvar, vi kör en polack, och på något jävla vänster så sätter vi bollen.. Att ta ett poäng mot dom på deras hemmaplan är fan bra gjort.
Hemma i Eslöv runt 01.00 på natten, fick mig 5½ timmes sömn innan det var dax att stiga upp.
Iväg till jobbet, slutade klockan 4, klockan 5 skulle jag börja jobba på Grappa. Så det var bara att köra 2.4 mil så snabbt men lagligt som jag bara kunde, hem fort som bara den och bytte om.
Jobbade på Grappa till 02.00, men va nog inte i säng förrän 03.00 (jag va inte människa då efter denna långa dag och lite sömn)
Fick sova ut till ca 11 i lördags, pappa väckte mig sen ringde Sanna, in till Lund runt 12 tiden för att leta present till Kvant. HEM, sova 2 timmar, fixa till mig på en timme sedan till Kvantan för att fira hennes 22 års dag.
Fulla blev vi, en sväng om på Pimpas blev det, (ja,ni läste rätt) dom som va där kollade på oss som om vi var från en annan planet medans dom själv såg ut att komma från yttrerymden.
Fortsättning på Grappa.
Igår, söndag, vakande 13.40, Kvant ringer, vi spenderade några timmat på Grappa, sedan hem till mig och slappade med sällskapsspel, pizza, chips, läsk och film.
kom i säng lite över 11 igår kväll.
Och nu sitter jag här, nyduscahde efter träningen.

Just därför har jag inte haft tid att blogga.

Bilder på lägenheten kommer komma när jag känner att det börjar bli mysigt och hemtrevligt.

Kommentarer

  • Steffi säger:

    Fan vad hektiskt du har det :P

    2009-01-12 | 21:57:10
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/stefaniegalbe
  • kakan säger:

    Vad är pimpas då? Ska på intervju på scandic blir det inte det kollar jag östergötland pendelavstånd och till sist stensson höhö

    2009-01-13 | 16:09:00
  • kakan säger:

    okej men då passar det ju dej ditt fyllo =)

    2009-01-13 | 22:22:05
  • Diurhuus säger:

    Tur du e stark som fan för de kan behövas om man vågar sig ner där. Men du har helt rätt i att de tittar lite konstigt på en.. precis som vi gör när vi ser dem på Grappa;)=

    2009-01-14 | 00:20:31

Kommentera inlägget här: