Skåningen

Träning, livet och resor.

visst är det konstigt?

Kategori: vardag

dom kvällar vi tränar så önskar man att man bara kunnat få vara hemma och slappat med vänner eller gjort vad som helst.
Dom kvällar jag är ledig, somtyp idag, så är man så galet trött att man bara vill sova.
Man blir aldrig nöjd.
och visst är det konstigt att jag typ alltid lyckas skära mig på benen när jag rakar mig, fattar inte? hur försiktig jag än är så siprrar det nästan alltid blod. SKUMT!

Jag är så sjukt sugen på Ben & Jerry glass med smaken cookie dough, den är så sjukt good att jag kan känna smaken här i munnen här och nu!
Det är nästan bud på att köra och köpa sig en burk..

sjuuuukt good!

Kommentarer

  • mh säger:

    den är absolut INTE den godaste ben & jerrys! strawberry cheesecake eller caramel chewchew :D

    2009-02-27 | 18:10:35

Kommentera inlägget här: