Skåningen

Träning, livet och resor.

tusen tack mr D.

Kategori: vardag

Dempan och jag bestämde oss för att ta en kaffe nere på Tre Kronor där Kvant jobbar.
Men innan vi stack dit gick vi inom min lägenhet och kollade eftersom han inte sett den än.
Vi snackade om hur jag ville fixa saker och att jag störde mig på att jag inte fått igång internet.
Dempan fixade de hela på cirka 3 minuter.
haha vilken blondin jag är.
Så jag bokade in Dempan på fredag då vi ska fixa en rauter (eller hur det stavas), och vi ska även köpa lister så vi kan dölja mina sladdar som jag stör mig.
Kanon bra med kill kompisar.

Dempan, tror jag ska börja kalla honom för "fixarfrasse".


Ska försöka hoppa ner i sängen innan 22.00 idag, det betyder att jag har 55 minuter på mig.
Imorgon fyller brorsan 24 år, det är inte klokt! Vart har åren tagit vägen? Det värsta är väl ändå att jag själv snart ( i juli) fyller 23 år. Galet, men de är tur att man känner sig som 18 år än.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: