Skåningen

Träning, livet och resor.

pulka = galet skoj

Kategori: vardag

oj oj oj vi blev som barn på nytt, pulkaåkningen idag som var vår träning var riktigt skoj. Jäklar vilka backar, det kändes verkligen i benen när man skulle ta sig upp och vilken jäkla fart vi hade ner.
Kommer säkert vara blå och öm överallt imorgon, men vad gör det när man tränar kroppen utan att man ens tänker på det?
Tumman upp för pulkaåkning i höga backar utan lift.

Ett stort GRATTIS till Ewe gumman som idag fyller 20 år.
Slog henne en signal innan idag, hon tyckte att jag pratade sjuk skånska .. (?) tycker att jag pratar som jag alltid gjort, och hennes östgötska då? oj oj levde jag verkligen med denna dialekt i 2 år? Tänkte inte alls på deras dialket när jag bodde i Norrköping.
Saknar er som fan.


20 år, GRATTIS!

Kommentarer

  • ewe säger:

    Bästa Cilla <3

    2009-02-22 | 16:24:41

Kommentera inlägget här: