Skåningen

Träning, livet och resor.

ojsan hoppsan.

Kategori: vardag

en söt liten fågel viskade i mitt öra att det återstår endast 151 dagar kvar till alkohol i mängder, cigaretter, sol, bad, party till 8 på morgonen, bakfylla på stranden och allt annat som tillhör en semster på IOS med sina älskade vänner!
I år ska jag inte längta lika mycket efter IOS som förra året, för resten av somaren försvann eftersom vi längtade så mycket efter våran resa tillsammans.
Nu vet jag vart jag ska, jag vet hur vi kommer från Athen till hamnen, jag vet HUR hamnen ser ut, (jag/vi kan nog varenda cm av hamnen eftersom vi fick sitta där i 7 timmar och vänta.)
jag vet att vi ska förboka båtbiljetterna, jag vet hur det ser ut , var vi ska bo och jag kan stan!
Jag kan alltså passa på att njuta av den svenska sommaren lite mer i år.




tjejor, aldrig mer 7 timmar i denna betong hamn!
i år FÖRBOKAR vi biljetterna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: