Skåningen

Träning, livet och resor.

och så var den borta..

Kategori: vardag

shit så fort det gick för dom att ta bort min leverfläck! När jag väl lagt mig på britsen så tog det max 2-3 minuter om knappt det. Härligt.
nu har jag ett plåster på hakan och en massa blod som försöker tränga sig ut. isch.
Sjuksköterskan kände igen mig och visste att jag spelade handboll, hennes dotter spelar tydligen i samma lag som min kusin kom vi fram till.
Inte lätt att vara igenkänd sådär över allt, stjärna som man är.. ;)

 <---- isch

Tanken är att jag ska åka in till Malmö sen, hoppas bara att Ida vill sitta hemma, för jag vill inte visa mig såhär på stan.

Fick nyss ett samtal från The Studio i Malmö, fick tid där 11 mars, ska bli roligt, 4 vänner ska jag ta med mig. najs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: