Skåningen

Träning, livet och resor.

ledig imorgon.

Kategori: vardag

imorgon blir det till att sova ut, ska bli riktigt skönt.
Klockan 14.00 ska jag befinna mig i Lund och jag hoppas på snabba bud men förmodligen kommer det dröja ett bra tag till innan dom börjar fixa mina tänder.
Men de är på G så man får väl hålla tummarna för att det ska gå fort nu.

Det finns en människa som i mina ögon är det värsta jag någonsin träffat på, jag bli äcklad av hennes betende. Fi FAN! Detta hat jag har mot henne är nog det värsta jag varit med dom.
Att ens energi dagligen sjunker så lågt på grund av en annan person energi, det är helt offatabrt att de kan bli så.
Undrar om stirdsyxan någonsin kommer grävas ner?


Om man skulle gå på dejt med sängen nu? Är  galet trött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: