Skåningen

Träning, livet och resor.

imorgon är det VÅRAN dag.

Kategori: vardag

den stora dagen är här (läs imorgon), SEMELDAGEN!
Jag ska tänka på Karin hela dagen, tänk så mysit vi kunde haft det ihop, en semla, en kopp av hennes kaffe, sedan en tupplur, jag på sängen och Karin i soffan och sedan iväg för att träna.
Vilka tider det var..

Vi fick ännu ett härligt besked av Buttan (tränaren) idag, på torsdag så ska vi ta oss hem till henne i Lund, köra
match genomgång med fika och sedan kolla på Eslöv-Lugi i den nya arenan som jag aldrig varit i.
underbart, ännu en vecka med bara 2 träningar, jag börjar nästan gilla detta.
Efter matchen i Lund  jag ska vara gäst hos Jannike ett par dagar, börjar sova där på torsdag och blir övernattnings kompanjon ända fram till söndag, hennes "man" är hemma i England och hälsar på så jag tar mitt pick och pack och bor där ett par dagar.


en punkt till Steffi..  I TOLD YOU, IT´s THE SHIT! The place you´r in now!


Kommentarer

  • karin säger:

    nu blev jag lite ledsen =( Men vilket soft liv vi hade haha

    2009-02-23 | 22:43:26

Kommentera inlägget här: