Skåningen

Träning, livet och resor.

har ni märkt?

Kategori: vardag

har ni märkt att det blir ljusare och ljusare för varje dag som går, jag fullkomligt älskar det.
Det är ljust när man kör till jobbet och det är ljust fram till 5 tiden. ME LIKE!
Är galet trött idag, men ska ta å pallra mig bort till Merita om en stund för att slappa och dricka kaffe.

är ledig imorgon ochjag ska befinna mig 08.45 på specialtisthusets hud-avdelning. Jag ska ta bort en leverfläck som jag har på hakan och jag hoppas verkligen att dom gör det imorgon för det är vad jag är inställd på. Blir inte glad alls om dom bara kollar på den och att jag sedan får en ny tid.
Sen efter det besöket där så är min plan att åka in till Malmö för att hälsa på Ida och ta en fika med henne.
Ha rju inte varit hemma hos henne i Malmö vilket är förj*vla dåligt!  Så detta ska jag ta tag imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: