Skåningen

Träning, livet och resor.

en semla med Karin?

Kategori: vardag

Malmö va kallt men trevligt. När det väl slutade blåsa och solen tittade fram så var det riktigt underbart att gå på stan.
Idas lägenhet var kanon mysig, så där gamal och go som jag vill ha det.
När det är sånt här väder som det varit idag, sol, kallt och snö så blir jag så himla sugen på att äta semla och dricka kaffe med Karin.
När jag bodde i Norrköping så käkade vi en hel del semlor och drack kaffe  tillsammans, det blev nästan en traditon.
Så idag när jag kom hem från Malmö tror ni inte att jag får ett sms av Karin: 
 "Nu skulle man haft sin semelkompanjon i Norrköping"
Läskigt att vi tänkt på samma sak idag.




semla = Jag å Karin

Kommentarer

  • Karin säger:

    Jag åt 5 knäcke istället haha

    2009-02-12 | 21:53:17
  • Anonym säger:

    Jag åt 5 knäcke istället haha

    2009-02-12 | 22:05:10

Kommentera inlägget här: