Skåningen

Träning, livet och resor.

dag 3, strålande sol.

Kategori: vardag

dag 3 ute hos Jannike och Mark kunde inte börjat bättre.
Jannike och jag steg upp kring halv 11, vi käkade en god frukost och klädde på oss. Sen gick vi ut med Rocco ( deras hund) hur underbart väder som helst. Solen värmde, solbrillorna på, jackorna uppknäppta och det luktade sådär ljuvligt gott, precis som det gör när våren är på ingång.
jag ler av glädje för det är så underbart.
Vi ska strax ta och köra in till Höör för att ladda upp med dricka inför kvällen, sedan blir att åka till hallen,'
Sista hemma matchen idag mot Hissigen/Bjurslätt, seriens "finaste" lag, dom spelar i SKRIK rosa, funderar på om jag ska sno en tröja av dom som suvenir.
Men jag tror inte jag vågar.
Hoppas verkligen på vinst idag, hadevarit super skötn för oss alla.

Nu ska jag dra på mig den röda dräkten och fixa med allt som ska med i väskan inför matchen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: