Skåningen

Träning, livet och resor.

dag 2..

Kategori: vardag

vakande upp runt halv 11 imorse, satte på en kopp kaffe och stratade tv.n.
Jannike och jag låg och snackade ett tag innan vi somande igår, Rocco( deras hund) sov imellan oss och snarkade.
Det kändes som om man var liten på nytt, ni vet när man sov över hos kompisar och låg och snackade massa "hemlisar" sent in på natten.
Typ så kändes det igår kväll.
Jag fick i mig en äkta engelsk frukost imorse, ägg, baccon och rostat vitt bröd, yees, härligt fett intag jag fick där.

Nu sitter jag i Eslöv, ska packa om väskan med fest kläder och match kläder inför morgondagen.
Brorsan fyllde ju som sagt var 24 år igår och dom käkade smörgåstårta och njöt, men jag var ju inte hemma så jag tänkte ta en bit till lunch nu strax efter att jag duschat.
Härlig mat dag detta kommer bli.
Lär bli onytttigt ikväll hos Jannike oxå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: