Skåningen

Träning, livet och resor.

abbbuuu, saknar!

Kategori: vardag

Helgen bjöd på ännu en vinst mot Skövde 26-24, härligt.
Inflyttningsfetsen var lyckad, 13 tjejer i lägenheten, då även Karin och Thea inräknade som var på besök. Det blev mycket skånska för dom så det var nog däför dom drack på så bra ... -skrattar-
Söndagen spendares i Malmö med Steffi, vi kollade på hockey.
VITA HÄSTEN (norrköping) mot Pantern. Tyvärr så förlorade Hästen rätt så stort men det var ändå skoj att kolla.
Kul även att få träffa Jocke och snacka lite skit.
Usch och blää vad jag kände mig ledsen igår, först haft besök av 2 underbaringar, sedan se ett hockey lag där man har umgåtts med en massa från.
Fan jag saknar verkligen Norrköping.


lycka..




Så vad har komande vecka att bjuda på då?
typ jobb och träning, men på onsdag ska jag till tandregleringen i Lund och få min dom, jag hoppas hoppas hoppas verkligen att dom kan sätta igång med mina tänder så snabbt som möjligt nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: