Skåningen

Träning, livet och resor.

svenska hjältar.

Kategori: vardag

jag sitter och bläddrar mellan 3:an, tv 4 och 5:an. Varför visas så många bra program samtidigt?
Men svenska hjältar som går på tv 4 är faktiskt bra, otroligt vad folk gör och man önskar att fler vore så.

Tänk att det är måndag igen och nästa vecka är det JULAFTON?!?! Hallå där, vad hände? Jag är inte klar med julklapparna men på fredag blir det att fixa det sista.
Det är riktigt jobbigt att fundera ut vad man ska köpa till folket, tur att jag inte ska köpa till så många men det är ändå sjukt svårt.

Nä nu måste jag föna håret och fixa mina naglar.




GE MIG SOMMAR & SOL , OCH TA MIG TILLBAKA TILL IOS!.

Kommentarer

  • Dippo säger:

    När tog du hand om dig själv typ massage som går både på alla dina sinnen. Jag jobb med yttre hälsa mm. Nyfiken besök

    2009-12-17 | 01:06:45

Kommentera inlägget här: