Skåningen

Träning, livet och resor.

snart dax för jobb.

Kategori: vardag

Hanna smsade mig vid halv 1 då jag var mitt uppe i att storstäda toaletten.
Satt dessförinnan och kollade på rent hus då jag kände att, "mja kanske dax att stor städa toan". Mycket riktigt så gjorde jag det, så skönt att ta bort allt skit man inte behöver som man bara har där och att få bort allt damm och sånt.
Älskar när det är klart och det luktar rent.
Som sagt Hanna smsade och frågade om jag ville med och käka lunch på Grappa med henne, hennes bror Macke, deras mamma Rosa och Kvant. Så klart ville jag det.
men vi blev flera som alltid. Fick bli att vi gjorde ett långbord. David och Ola dök upp, sedan kom Fanny, ett tu tre kom Dempan och sedan kom Person och Pierre, fullt hus som vanligt på Grappa.
Det är nästan som om man sitter hemma hos någon och fikar eftersom man känner så många där.
Fick med mig en arbetskjorta hem som jag fick styrka till för den va lite skrynklig.
Så o 1 ½ timme ska jag dit igen och joba, ska bli skoj. Jag har inte jobbat sedan innan vi åkte till Ios.
Har inte kunnat när dom frågat mig nu i höst, handbollen tar ju sån tid.

Så nu slappar jag BIG TIME i soffan innan det är dax att klistra på fejk leendet inför kunderna. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: